lördag, januari 31

Hejhej.
Ridit idag. Äääntligen kan man få börja rida ordentligt. Hon har haft fel på gaffelbanden så man har bara kunnat skritta en halvtimme varje gång. Men nu äntligen kan man rida lite längre och man kan trava lite å :> dt är funfun. Irrade irrade inte bort mej idag heller.
Inte har jag väl gjort nått idag. suttit på datorn och gosat massa med råttorna :'3 dom fick gå på golvet lite idag åxå. Det var läääskigt tyckte dom så dom kom rusande tillbax till matte och in under tröjan nästan med en gång. Tror att dom kommer få va lösa i mitt rum hos farsan snart å. Dom verkar inte vilja tugga på nått och dom springer inte iväg och gömmer sej nån annan stan än hos mej. ååh vad jag älskar råttor <3

Har fått skit låångt hår :S Kan sätta upp dt i 2 tofsar därbak och d hålls massa bra. Alla färgar håret nu plötsligt ! Emma ha färgat dt typ mörkbrunt/svart. Skitfiint ! vill å färga dt. Jag vill ha blondt.. :'< Men d kommer bli orange då. :/ dålitdålit. Men jag kanske sku proova ? jagvetinte..
VADTRORNI!?
Skaffat en counter som visar statistken för min blogg :'> Den är liten,röd och ful (serniden?) men dt var den ända jag hitta som inte visade hur många ggr sidan har visats.

Allts¨blogspot är jävligt dåligt igentligen.. För dt finns ingen statistik, text försvinner, storleken ändras hit och dit, man kan inte kopiera texten och deras egna koder funkar inte alltid >.< Lixom jobbit eller vaad!?

Men nu vet jag inget mera..
Hejduuuww <3