söndag, januari 11

nä ingen bild idag heller

helluw .___.

Nä jagvet att jag itne skrivit på länge nu.. Har varit litee jobbigt och har inte hunnit och inte orkat och allt har varit ett helvete .. Menmen amanda is back in track .
Idag då. Steg upp inte så tidigt. tolv typ. Och typ duscha sen . Sandra for vid 2 till båten . Bara farsan och jag nudå.... Övat på prov och dt har varit en massa tråk -.- Farsan och jag for å åt på fantasia. Dt var äckligt.. Sen när jag kom hem inredde jag råttburen. (: Den vart fin. Imorn (om jag hinner) ska jag fara och köpa lite leksaker och matskålar och vattenflaskor till dom. Sen är dt väl bara för ratzen att anlända.. Men maria kommer inte att få råttor på mega länge och jag är otroligt urväntad. Jag tänker inte säga vad jag har tänkt på förän dt är bestämt.. (; Men jag hoppas dt blir som jag vill iaf.. hehe . Nu borde jag igentligen öva på prov men dt ork jag inte .. Men ska väl försöka öva orden lite senare. Imorn är dt måndag igen .____. Bleh . Jag orkar inte med skolan alls. Hamnar abra mer å mer efter och dt stör mei. Kommer sänka i matte. Har typ hamnat efter asmke. Jag längtar till egypten.. Palla åland lix. Jag flyttar dit åzzå kme jag inte tillbax. Vad sku ni säga dådå ?!
Nu vet jag inget mera. dt är elfte idag va ..? Måste komma ihåg att påminna farmor.. eheh men nu har jag inget mer å säga.
Hejduw <3

You're my heroine