torsdag, januari 22

Amanda<3Vikarier & vikarier<3amanda! :D

Heihei igen.
Sry för att jag är laat och inte orkar skriva -.-
Har varit en ok dag idag.. Vikare på matten. ÅÅ vad jag älskar vikarier ! :D Så jävla rolit å fittas med dom ;> Har varit allmät jävlig mot henne :D
Anna(vikarien): Kan ni bara lyssna på mej i 3 minuter?!
Amanda: Nä. Jag vill inte !
Klassen: hahaha !

Alltså jaa man är bäst :D Har varit glad och galen idag ;D Inte påriktigtglad kanske men glad iaf :> Och dt är nice. Hehe att fittas med vikarier gör mej glad XD Ifrågasätt inte min normalhet ! O__x hahahah. Okej liiteh flummit inlägg meen. jag försöker ju iaf :b
Varit med minna idag. Fick vänta på hon en timme för hon hade finska -___- Var på stan å glodde. D kom en gubbe å börja snakka med mei plötsligt :'O haha.
Men sen kom minna. äääntligen ! Var hos henne hela dan sen .

å söndag ska vi hämta råttorna. :D Är lix liite stressad för tjejen jag ska hämta dom hos har inte svarat.. Och jag föreställer mej en massa som kan gå fel. Skitnervös att jag int kme få råttor .. Isf går jag fan till zooarken ! .____. Men man ska inte oroa sei i onödan.. Men jag gör d endå fan ! blää. vill bara ha hem dom nuuuu !! eheh . Imorn är dt freeeedag ! :D *happyface* Älska fredagar dåeh. Fast förståss.. vi har BIOLOGI -.- Fuck dt. Susanne e sepe.. >.< color="#ff0000"><3




FITTAN VAD JAG SAKNAR !

Du är en lika stor svikare som alla andra. Jag var dum som trodde något annat! ;___;