fredag, januari 23

Heihei .

Idag har varit ok. Var med hanna lite men sen måste hon fara hem så då gick jag hem..
städat idag -.- Otroligt tråkigt.. Imorgon ska vi fara till swe ! :D dt blir kuuligt <3>
Dhär inlägget blir inte så bra.. Jag vet inte vad jag ska skriva.. Men nu ska jag iaf berätta en annan sak.


Det bor ett spöke i mitt rum! Jag har inte sett det men jag vet att det finns här. Ibland när man är i rummet kan man nämligen höra det andas. Sådär tungt och flåsigt. Dt är ganska läskigt men jag är iaf inte ensam. Och han har ju inte gjort något så då ä han nog snäll. Är inte säker på att det är en han ifs men.. Käns fel att kalla h*n för "den" lixom.. Alltså nu tycker väl alla jag är töntig som tror på spöken men dt skiter jag i . Jag tror på det jag tror på. Och nej jag inbildar mej inte!
men ja det var det de. Vad tror ni ?

Ska äta snart. Färdigmat såklart. ingen orkar laga middag såå.. Måste väl packa åxå.


Nä jag har inget mer å säga. Hejduw <3


Alltså fan vad dom här e snygga! Jag vill haa!!