måndag, februari 2

Helvete.

Hej...
Emma var här idag. Å hälsa på ratzen <: Dom va jätteknäpp först å var typ rädda :S Spec Mumrik.. Konstit. Nu gör jag inget typ. Datan seppar somfaan -.- Jävla cp. Lite småorolig.. För råttorna äter typ knappt. Eller dt verkar så. Får alltid slänga en massa mat. *orolig* Vill ju inte att dom ska svälta el nåt! .___.


Jag vill flytta. Klarar inte av dej nått mer. Jag kom hit igår och vi har redan bråkat 2-3 ggr. Jag orkar inte. Såfort jag gör nånting som int passar dej så blir du arg. Jag orkar inte tassa på tå runt dej och vara din jävla slav. "Amanda gör de gör de gör de !!" Jag vill flytta. nu För lixom. Jag mår inte bra här. jag trivs inte. Orkar inte med dej. Fattar du ?! du är så jävla jobbig helahela tiden ! Snart skriver jag en lapp packar mina saker och sticker. Till robban eller nått. Fast han är väl inlagd eller nåt. Inte snackat med han sen fucking sammarbetslägret. Nä jag sticker nog till morsan ist. Jag får fan välja sj. Dt står i lagen förfan!Den kan du inte dissa sådär bara. Hon är inte psykisktsjuk! Eller dt kanske hon är men inte lika som dej iaf ! Och hon skulle aldrig slå mej. Fysatan för dej farsan. fysatan

Hejduww <3

Jo jag vet att den är ful .____.