tisdag, januari 13

HAPPYFACE !

Hejhej :D



Idag har varit en skitdag. Totalt helt jävla fucked up. .___. haft jättejobbit i skolan. Och som du har betett dei så .. Men kanske är mitt fel jag vet inte.. Men fick snacka ut med malin iaf. Tack bby <3>

Men alltså dumma blogg .___. Nu försvann d text igen :S Jävla sepe. aja. Fixat designen lite iaf . Vart rätt fint (: Inte fattat att man kan ändra färg och teckensnitt förän nu x''>
Och btw jag orkar inte skriva om dt som försvann. LEV MED DT ! >;3

Nu till vf rubriken är som den är. JAG SKA FÅR RÅTTOR OM CA 2 VECKOR !! :D :D :D Äääntligen . Fan vad glad jag blev när jag fick mejlet från hon som har dom! jag for runt å tjoohooa och hoppa som en galning x'> heheh katterna vart rädda >;3 Längtar som faan ! :''D Dom är otroligt söta och hon beskrev dom båda som jättehärliga <3>

Men nu vet jag inte mera.. Hejduw <3<3


Bild på dom :* Dom är söötigast <3