tisdag, januari 6

Om sverige resan, ridningen och den perfekta buren...

Hej !
Nu är jag tillbaka från sverige. Tog mej i kragen nu så jag hinner skriva här innan jag ska till farsan.. Varit rätt slö hela dan.. Steg upp kl 11 (!!!). Ovanligt olikt mej.. Jag brukar tidigast stiga upp 1-2 tiden ju.. :b Somna väl halvfyra igår natt innan vi skulle till swe så jag var nåågot trött när jag skulle upp(kl 6). Jobbigtjobbigt.. For med Rosella. Vi for till uppsala. Först ikea. Köpte lite stuff till råttorna.Efter d for vi till Djurfavoriten. Dom hadde ascoola papegojor där som snackade ;) En busvissla till mej x'>. Sen sku morsan och björn till jula och jysk. Amanda goes få ont i fötterna och nästan dö av uttråkning -.- Och dom går så jäävla långsamt åxå.. Efter d for vi till Biltema. Ännu mera tråk >.<>

Dethär köpte jag:
*
Råttbur :D
*Ferplasthylla + stege
*Papegojgunga(till råttorna :b)
*2 röda matskålar

* klädnypor (att hänga upp saker i råttburen med)
* en stor fleecefilt.

*2 ikea minifångster
* ikea Nöje. (kan int förklara vad d är men d är till ratzen..)
*ny bag med hjul (morsan betala)

tror d va allt.. :)

Idag har jag mest slöat.. Red maran åxå. hon var otroligt snäll! Morsan och dex var med åxå.. Hon gilla int dex :b Hon bet honom i ryggen en gång när han vimsa framför fötterna på henne xD Rätt åt honom ! hihihhi (;
Sen när vi kom in var d en mus/råtta/sork inne!! Den bodde i mammas skrinskor som hon hämta in från boden igårkväll när vi kom hem. Då var den tydligen i skrinskon XD Den bodde där.. Sen så när dex kom in sprang den till skrinskon igen. Den va så snabb så vi såg int vart den for.. Jag sku rädda den så jag kasta ut dex så han inte sku käka upp den.. Mamma sku typ snöra upp skrinskorna å då satt den längst in i sknskon x''>. Mamma skreek. Jag låg å asgarva på golvet. haha :b Sen så när jag sku ta den i handen å släppa ut den(me hanske på så den int sku bita mej) så rymde den :'O Å nu bor den antagligen inne nån stans XD hahaha :P

Imorn börjar skolan .____. DÅLIIGT ! Å sen e d typ prov just åxå.. Uh å ik ska jag till farsan . Fan.. .___.

Men nu vet jag inget mer.. Jävlar vad mke jag skrev ^^

Hejduuw <3

Nä d vart ingen bild. Orka int .. :b