måndag, januari 26

Är dt coolt att spela cool?

Hej.


Idag har varit en trött dag.. Och kme antagligen få underkänt på finskaförhöret för såklart så öva jag int -.- heheh.
Varit med råttorna hela dagen. Nu har dom slocknat i hängmattan ;) Får verkligen anstränga mej om jag ska kunna låta bli att störa dom :b

Träffa dej på båten. Då var råttorna söta. Det sa du själv. Men sen när jag kom till skolan var dom plötsligt fula >.< Jag fattar inte.. När du är med dina kompisar försöker du va så jävla häftig och stöddig ist för att va dej sj.. Iaf tror jag inte att du är dej sj för lix ibland t.ex när det inte är några kompisar i närheten kan du bli värsta jätteshyst.. Är alla killar så el? Är det verkligen coolt att spela cool? jaja du får väl göra som du vill men jag tycker iaf bättre om den ostöddiga du..

Funderar förresten att sluta med "emohåret".. Ifs är det håret jag gillar mest men. Funderar lite smått på att ha sån frisyr som jag hade idag och färga dt mörkbrunt. Och sen odla långt då såklart.. Vad trors ?



Hejduw <3



Dt börjar verkligen bli läge att ta nya ego bilder..