onsdag, januari 28

hääih.
Orkade ju inte skriva igår som ni säkert märkte.. O___. Men var till Ofelia. Fick massa kläder av henne som hon inte skulle ha :D Dom var fina! Taack ofelia <3 face="trebuchet ms">Idag då . Jobbit i skolan och höll som vanligt på att somna på flera lektioner .___. Jag orkar inte med skolan. Vill bara gå och lägga mej och inte stiga upp på en vecka typ..eller mer. Snart är det finska prov och jag har inte övat alls.. Nu när jag tänker efter.. Jag hoppas att jag inte glömde finskaböckerna i skolan.. *springa och kolla* Helveteee ! Jag glömde dom ! >__<>satan. Jag kme faila och farsan kme få damp. .___.
eheh jaa .. Malin kom hit sen efter skolan. Och hälsade på råttorna :'> Dom var viilda :'D Hon tyckte dom var jättesöta. Alla säger lixom att råttor är äckliga och såå men sen när dom väl träffar dom så blir dom charmade direkt (syftar inte på just malin utan mer folk i allmänhet).
Fast hon måsta gå kl 3 redan .___. Hon hade dans. som vaanligt.. :b
nu vaknade sniff. Han har legat i tröjärmen och sovit i säkert en halvtimme åtminstone . Han är min älskling <3 Mumrik åxå såklart <3

Hejduw <3