lördag, februari 7

Rymlingen!

Hej

Idag har jag ridit. Det gick brabra. Fast dt var jäävligt halt :S Hon var väl snäll. Fast hon tror att det är hon som bestämmer. spec i stallet -.- Jobbiga häääst.

Och sniff rymde typ idag :'O Hade dom båda lösa på golvet. Och datorn var brevid. å så sku jag kolla på datorn nånting å sen var han bara BORTA! (mumrik låg i tröjan) Å jag leta å leta. Hitta han ingenstans. Ropa på morsan å så kom hon å hjälpte mej. Men han var totalt försvunnen. Morsan har typ en "skrubb" (som ett litet minirum med massa grejjor i óch man kan inte stänga dit) och dit tänkte jag att han hade farit, eller in i garderoben i morsans rum.. Så morsan leta i garderoben och jag i skrubben. Sen fick jag värsta panik för hittade ett hål i väggen. Å då tänkte jag att han hade farit in dit. guud vad jag grät. grät och grät och grät. Jag trodde ju lixum att han hade farit in i väggen och då sku jag ju ha förlorat honom föralltid. Sen börja jag kasta ut alla saker i skrubben å sen hitta jag han iaf!! som tur var satt han bakom några lådor och hade inte alls farit in i väggen <3>


Sov till fyra på dan idag XD Gick å la mej typ 2 å ändå sov jag sådär jävla länge :S tröööött lixum. Skolan tar livet av mej .____.
imorn måste jag väl fara till farsan .. :/ Men typ bäst ändå.. Å lixum snacka med han. Ska ju ändå fara till egypten snart.. :D

Morsan läser min blogg numera >.< SLUTA LÄS FÖRFAN!! ^^ <--- till morsan. Resten av er kan dissa dt där :D


Men äääh. vet inget mära..
Hejduw<3


Yeah.. how hard can it be ? .____.