fredag, februari 6

hej.
Öhm .. samhällan gick helt bra kändes dt som men jag kommer väl få massa fel ändå. Och vi fick ju ut finskaprovet å.. dt gick *HOOOOST* jätte bra*hosthost* .____. Amanda goes dead om farsan får veta resultatet.. ojojoj
Men suck dt här blir helt faaaaaaaiiiiiil.. Jag vet inte vad jag ska skriva. har inget å skriva .___.


Jag skulle säga till dej. men jag våga inte. Varje timme så tänkte jag "på rasten dåfan" men sen kom sista rasten.. Såklart hade jag inte sagt något.. Jag är så jävla helvetes blyg .. fan. Och är rädd att förlora dej som kompis. Du betyder så otroligt mke för mej och skulle du försvinna vet jag fan inte vad jag skulle göra.. allt e bara fail. Snart kme du väl bli tsm med nån å då e d försentförsentförsent..

Nu gick morsan, syrran å björn. Syster sku typ till sin farsa och Morsan å björn sku å simma. Dom nojsa om att jag sku kma med men nätack! fysatan vad tråkit >.<

Men i'm alooone in tha house. LET PAAARTEY! men tråkit å göra d eensam .. Får väl sitta här å möggla.. uuh

men jaja... inte spec intressant inlägg.. Btw jag har bytt header.

Hejduw <3