onsdag, februari 25

hmm ja här är en fin rubrik. Not.

Nämen hejsan!
Dt var ett tag sen jo jag vet ..
Inte hänt så mke ida. Musiken ägde sönder! :'D Fan vad fun dt var alltså. Hon där Lena kan verkligen hålla jättebra ordning på oss ;3 Flabbat och flummat såsatan :'> Hanna jag och emma är dom 3 anonyma ist för dom 3musketörerna. Nu undrar ni säkert vf. Jamen man sku typ göra en namnskylt.. Å då skrev hanna anonym1, emma anonym2 och jag anonym3 x]

Ratzen käkar. Quorn,sallad,ris och apelsin på menyn om nån undrar. På fredag blir dom 4 mån. Då har jag haft dom ca 1 mån :'O Tiden gååår!! Snart e dom ju ett halvår typ :S

Jag borde inte sitta här ig.. prov imorn ju. Och jag har typ läst 2 rader -.- Glömde instuderingsfrågorna i skolan. jiippiiiie!! Jag<3>.<>

Måste flytta min klipptid >.<>
Ska ju dit kl 1. Bajs alla kme nojsa på mej å fråga vf.. Men dt är secret. Och jag vill inte snacka om dt. Och jag måste btw färga håret! Men såklart har dom slut på min hårfärg -.- Nån som vet var man kan köpa garnier 100 % color svart färg? Förutom på Lisco dådå. Har inte sett den nån annan stans.. Men dom ska ju få in den för d sa dom.

Snart är februari slut. Då får jag byta bild i kalendern :3 uh jag måste hänga upp lite posters.. Måste bara fundera ut var. Det är ju inte fullt men vill att det ska va lite mellanrum mellan dom för annars om man ska byta plats eller ta ner nån så funkar d int utan att nån går sönder .__.

Farmor är här. För farsan och sandra e till swe. Tydligen inte tillräckligt stor för att kunna sköta mej sj enligt dom. Och hur i hela väärlden ska jag få mat!? jamen jag är fan tillräckligt lång för att nå upp till micron >.<>

På lördag ska jag JOBBA. Å tjäna massor med peengar! haha ^^ Nämen inventering på mattsons igen å då så får jag va me å hjälpa. Fast fail att man ska måsta va där typ 20 i 8!! >.< Å härifrån åker vi typ halv. så jag måst stiga upp 6 typ. På en jävla lördag .____. Menmen amanda är fattig såatt.

Men hejdå för nu vet jag inget mera..

Hejduw <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar