tisdag, februari 10




Hejhej.
Jag har cpont i tänderna .____. Varit till äckelhans idag då .. Har gummisnoddar nu. Jipppie -.- Å så spände han tandställningen >.<

Å emma å jag ha varit totalt cp idag xD Vi har fan skrattat åt INGENTING!

Amanda: nånting blablabla thomas får snart bort sin tandställning. å joar har fått bort sin idag. å Oliver får säkert å bort den snart..
Emma: Jag vill å ha..
Amanda: va?
Emma: Jag tänkte säga att jag å vill ha bort min ttandställning men sen kom jag på att jag int har nån XD
Båda: *asgarv*

;> Sen har jag å sagt en massa smart idag :D Som på fysiken t.ex ;)

Emma och amanda gör studieuppgifter i fysiken.
Amanda: öh.. Vilken metall leder man nåntingnånting(glömt vad d stod..)
*kolla i boken* efter en stunds funderande ; METALL! *kolla på frågan* meen.. *besviken röst* dt var vilken metall ju !
Emma: men smaaart!
Amanda&Emma: *asgarv*

jo jag förstår om ni inte tke dt e roligt.. Men vi var cp då och dessutom var ni inte där ^^
Och dt har hänt massa annat åxå som jag ine orkar skriva :b

Städat och försökt råttsäkra i mitt rum idag.. Å packat en massa. Imorn far jaaaaag !!! :'D
skönt så satan.. Vet inte om jag kommer in på internät där. Skriver om jag kan :'>

Sitter å lyssnar på secondhand serenade nu å. Dom är fittigt brabrabra!





Farsan e cparg på mej ÄNNU. Han e fail. hatahatahata. Hoppas han inte läser dt där.. äh vem bryr sej ? .__.
Men jaja..

Var sötsötsöta å kommentera?

Hejduw<3