fredag, februari 20

Hemma .______.

Salam aleikum!
jupps nu e jag ju hemma igen då. Åh vad jag älskar egypten! vill tillbaxvilltillbaxvilltillbax!! ;______;

saknar älskling. han har lovat att ringa. och jag ska å ringa. Vill inte tappa kontakten. nejnejnej! älskar honom. såsatans. Men jag SKA dit i sommar. Hanna har lovat att ge mei money. <; Kanske man kan få med sej morsan..? Om han inte glömmer mej.. Dt får han inteinteinte.. :'<
Menmen. Amanda är in love. som fan. Och jag är bäst på att pruta ;) och på att prata engelska åxå ofc.. haha :b
Och såklart är dt roligt med uppmärksamhet :D hahah lol :b Men alltså dt är åtminståne 3 som har flörtat med mej. städkillen, vaktkillen och han i affären x'> Åck ofc min bby dådå :O *populär* haha XD Jamen sen var dt folk som busvisslade när man gick på stan. å folk som glodde ögonen ur sej. Måste varit nån som stått bakom mej ? Jamen jag har haft kul. riktigt ordenkligt kul. Och vet ni en annan sak? jag har varit lycklig ! :''O bry er inte om min stavning. jag tke om att stava fel x'> ååååh ... min bby är bäst <3>
Och på söndag får jag träffa eeeeemmma!! <3 åh vad jag saknar henne. jadå dt gör jag. Nu orkar jag inte skriva mera.. Ska försöka få teto att ringa via tankekraft.

Hejduw <3>

15.02-19.02 Days to remember. my Habibi, I love you to pluto and back 1000 times <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar