måndag, mars 2

Men yee vad d suger.

Hejhej..
Slapp geografin och doristimmen idag :'D d va naais. Menmen.. D jag gjorde ist va däremot int så najs.. :/ Och int vart d precis som jag tänkt endå.. ;___; Allt e bara faaaail..

Ratzen sover. tråkmåånsar. uh imorn måste jag städa buren igen. fan. Jag skulle köpt en hamster! eller nää.. jag älskar mina booys. <3
Har inget vettigt å skriva idag.. Imorn ska jag klippa mei. Hoppashoppashoppas d blir bra! Å ik färgar jag hååre :D d blir svart igen. Ville ju ha blont men d sliter så. Å så blir d typ orange >.<

Jag dricker battery :'3 Fick 2 av pappa tillåme <:

Jag borde öva geografiprov.. men åårk int. Värsta depp nu..
Ammeh hejduw <3


Nämme hej igen !
Jag e svartskalle nu <:
Menmen. Andledningen till att jag skriver är att jag har bytt header! ifall ni missat det. Knappast har ni väl d när ni läst dhär. Men endå ;) Aja. Jag är rätt happy nu. eller jaa.. Flum iaf :b
Hejduw <3
I feel blue.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar